Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021

Αδωνις Γεωργιάδης: Απευθείας ανάθεση με… άρωμα Κουρτς

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εν μέσω πανδημίας ο υπουργός Ανάπτυξης Αδωνις Γεωργιάδης προχώρησε σε απευθείας ανάθεση διενέργειας έρευνας σε εταιρεία δημοσκοπήσεων που τον έδειχνε να φιγουράρει πάντα στην πρώτη τριάδα των δημοφιλέστερων στελεχών της Ν.Δ.

Πρόκειται για μία από τις δεκάδες υποθέσεις που ενδέχεται να εξετάσει η Eξεταστική Επιτροπή η οποία θα συγκροτηθεί μετά από την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ και αποδοχή της από όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης.

Ο υπουργός, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Εφημερίδας των Συντακτών, με πρόσχημα την πανδημία, έδωσε με απευθείας ανάθεση τη διενέργεια μιας έρευνας στην εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview που έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα, το καλοκαίρι του 2020 (30/7, αρ. πρωτ. 310) το υπουργείο ανέθεσε στην εν λόγω εταιρεία τη «διενέργεια έρευνας αναφορικά με τον ρόλο των δράσεων του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, με τη χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ, για την καταπολέμηση των αρνητικών επιπτώσεων της πανδημίας προς τον παραγωγικό τομέα και ιδίως στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις». Η έρευνα κόστισε 19.500 ευρώ (24.180 ευρώ με τον ΦΠΑ).

Ιδιοκτήτης και βασικός αναλυτής τής εν λόγω εταιρείας είναι ο Δημήτρης Βασιλειάδης, ο οποίος συνεργάζεται στενά με το κανάλι «Βεργίνα TV» και τον δημοσιογράφο Σ. Καλόγηρο, άνθρωπο που ανήκει στο περιβάλλον του Αντώνη Σαμαρά και κουμπάρο του κ. Γεωργιάδη. Αν μπει κανείς στον ιστότοπο της εταιρείας Interview θα διαπιστώσει ότι η πλειονότητα των ερευνών της έχει γίνει για λογαριασμό του συγκεκριμένου καναλιού.

Μάλιστα, σε όσες από αυτές αναφέρονται σε πολιτικά πρόσωπα, ο κ. Γεωργιάδης φιγουράρει πάντα στην πρώτη τριάδα των δημοφιλέστερων στελεχών της Ν.Δ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η τελευταία δημοσκόπηση της εταιρείας τον περασμένο Ιούνιο (για λογαριασμό του «Βεργίνα TV») που έφερνε τον κ. Γεωργιάδη τρίτο σε δημοφιλία μετά τους κ. Παναγιωτόπουλο και Κικίλια. Την ίδια ώρα βέβαια όλες οι υπόλοιπες δημοσκοπήσεις που είχαν δει το φως της δημοσιότητας εκείνη την περίοδο έλεγαν άλλα. Ειδικότερα:

● Στις 22 Ιουνίου δημοσκόπηση της Alco για το Open έδινε στον κ. Γεωργιάδη 26% θετικές γνώμες και 56% αρνητικές.

● Δυο μήνες μετά, τον Σεπτέμβριο του 2021, δημοσκόπηση της Prorata έφερνε τον κ. Γεωργιάδη στις τελευταίες θέσεις των στελεχών της κυβέρνησης, με 26% θετικές γνώμες και 66% αρνητικές, ανακηρύσσοντάς τον ως τον πιο «αντιδημοφιλή» υπουργό.

● Δημοσκόπηση της Metron Analysis για το «Βήμα» πριν από λίγες μέρες τον παρουσίασε στην τέταρτη θέση δημοφιλίας, αλλά με τεράστια απόσταση (13 μονάδες) από στελέχη όπως ο Νίκος Δένδιας και ο Κυριάκος Πιερρακάκης.

Η εφημερίδα αναφέρει ότι πριν από δυο μέρες και ενώ δεν είχε γίνει γνωστή ακόμα η πρόταση της αξιωματικής αντιπολίτευσης για σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής αναφορικά με τις εταιρείες δημοσκοπήσεων και τις «λίστες Πέτσα» σε ΜΜΕ, και ενώ είχε ξεσπάσει το σκάνδαλο Κουρτς στην Αυστρία, ο υπουργός Ανάπτυξης Αδωνις Γεωργιάδης απαντώντας σε δημοσιογραφική ερώτηση κατηγόρησε τον Αλέξη Τσίπρα ότι ήταν αυτός που πλήρωνε δυο συγκεκριμένες εταιρείες (VoxPop και Bridging Europe) πριν από τις εκλογές του 2019 ώστε να εμφανίζουν μικρή τη διαφορά μεταξύ Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ.

Αν μη τι άλλο έχει ενδιαφέρον το σκεπτικό του κ. Γεωργιάδη, καταλήγει το ρεπορτάζ, ο οποίος εμφανίζεται τόσο σίγουρος ότι εκείνες οι δημοσκοπήσεις (που δεν έβγαζαν τον ΣΥΡΙΖΑ πρώτο ούτε αγιογραφούσαν τον Αλέξη Τσίπρα) πληρώθηκαν από τον ΣΥΡΙΖΑ. Την απευθείας ανάθεση έρευνας στην εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview δεν την πλήρωσε ο ίδιος ο κ. Γεωργιάδης. Πληρώθηκε από τον κρατικό κορβανά, δηλαδή από τα λεφτά του ελληνικού λαού. Ποιος επομένως κινήθηκε στο δρόμο του κ. Κουρτς;

Σχολιαστε το αρθρο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ