Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022

Μετά τα 20 εκατ. ευρώ της «λίστας Πέτσα», άλλα 18,5 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ με τη «λίστα Κικίλια»

Λεφτά για τα ΜΜΕ υπάρχουν...

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Την ώρα που το λιανεμπόριο, η εστίαση, οι τουριστικές επιχειρήσεις και αμέτρητοι ακόμα κλάδοι «στενάζουν» λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, η κυβέρνηση φαίνεται πως βρήκε άλλη μια ευκαιρία για να δώσει χρήματα στα ΜΜΕ, προκειμένου να διαφημίσουν πράγματα που όλοι ακούμε και διαβάζουμε καθημερινά σε όλα τα μέσα ενημέρωσης.

Συγκεκριμένα, μετά την πετυχημένη συνταγή της «λίστας Πέτσα», με την οποία μοιράστηκαν 20 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ χωρίς όρους, προϋποθέσεις και κριτήρια, ώστε να «παίξουν» την καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊό (που θα μπορούσε να γίνει δωρεάν), έρχεται η «λίστα Κικίλια» να μοιράσει άλλα 18,5 εκατομμύρια ευρώ προς τα ΜΜΕ για την «καμπάνια εμβολιασμού».

Όπως αναφέρεται στην απόφαση που δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια την παραμονή των Χριστουγέννων και αφορά τη δέσμευση 18,5 εκατομμυρίων ευρώ, το ποσό θα δοθεί για «την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας των πολιτών, για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορωνοιού covid-19 και την προβολή μηνυμάτων και της εθνικής εκστρατείας κατά του κορωνοιού covid-19 στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης».

Η παροχή των υπηρεσιών, το ποιος, δηλαδή, θα αναλάβει τη δουλειά θα αποτελέσει αντικείμενο σύμβασης, σύμφωνα με το άρθρο 74 με τίτλο «Εθνική Εκστρατεία Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID -19» που ψηφίστηκε πριν από λίγες ημέρες.

Πώς θα μοιραστούν τα εκατομμύρια της Λίστας Κικίλια στα ΜΜΕ

Στην απόφαση της παραμονής των Χριστουγέννων αναφέρεται ότι η σύμβαση θα έχει ως αντικείμενο:

α) το σχεδιασμό, οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, της τοποθέτησης, του χρόνου προβολής και του τρόπου προβολής στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, και ειδικότερα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, από τον έντυπο τύπο, από τα ηλεκτρονικά μέσα με χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών και internet, από τον περιφερειακό τύπο, από ραδιοφωνικά μέσα κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.

β) τη διαμόρφωση του σχεδιασμού της επικοινωνιακής στρατηγικής και της τοποθέτησης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας με την ενδεδειγμένη παραμετροποίηση που αφορά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκριμένα τις πληθυσμιακές ομάδες που ορίζονται στο πλαίσιο της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν.4761/2020, με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κοκ ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο.

Εν ολίγοις για μεν τα κανάλια η διανομή των εκατομμυρίων θα γίνει με βάση την τηλεθέαση και για τα ραδιόφωνα τις μετρήσεις ακροαματικότητας. Για δε τα έντυπα και τις ιστοσελίδες παρουσιάζεται ως κριτήριο η «δημοφιλία» ένα εξαιρετικά ασαφές «κριτήριο» που χωράει πολλές ερμηνείες.

Η απόφαση για τα 18,5 εκατ. ευρώ, όπως δημοσιεύθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ:

(Με πληροφορίες από avgi.gr)

Σχολιαστε το αρθρο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ