Παρασκευή 5 Αυγούστου 2022

«Βολές» Ραγκούση κατά Κεραμέως: Τραγική η κατάσταση με την τηλεκπαίδευση σε πέντε δήμους

«Πάνω από 4.000 μαθητές είτε δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο είτε συνδέονται μόνο από το κινητό των γονιών τους»

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Λόγο για «τραγική η κατάσταση» στην τηλεκπαίδευση σε Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Κορυδαλλό, Νίκαια-Ρέντη, Πέραμα και Σαλαμίνα έκανε ο βουλευτής της Β΄ Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννης Ραγκούσης

«Μεγάλες οι ευθύνες του υπουργείου Παιδείας», ανέφερε μεταξύ άλλων, σε ερώτηση που κατέθεσε προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, την οποία συνυπογράφουν 34 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία.

Μία «τραγική κατάσταση εγκατάλειψης και αδιαφορίας» βιώνουν με την τηλεκπαίδευση του υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων οι μαθητές, οι γονείς  και οι εκπαιδευτικοί, όπως τόνισε ο ίδιος.

«Στη λογική της κυβέρνησης Μητσοτάκη, «βλέποντας και κάνοντας», η κα Κεραμέως,  επιδόθηκε σε μία επικοινωνιακή πολιτική, ανακοινώνοντας δωρεές ηλεκτρονικού εξοπλισμού από ιδιώτες, από τον οποίο ούτε μία συσκευή(tablets-laptops) δεν έφτασε στις εργατικές-λαϊκές οικογένειες της Β’  Πειραιά, αν και πάνω από 4.000 μαθητές είτε δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο είτε συνδέονται μόνο από το κινητό των γονιών τους.

Τα στοιχεία είναι αμείλικτα:

  • Στο Δήμο Κορυδαλλού 161 μαθητές (7%) των Δημοτικών Σχολείων δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 503 (22%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, 130 μαθητές των Νηπιαγωγείων (24%) δε διαθέτουν σύνδεση στο διαδίκτυο, 138 μαθητές (27%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).
  • Στο Δήμο Νίκαιας 275 μαθητές (7%) των Δημοτικών Σχολείων δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 535 (14%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ  ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops). Στα Νηπιαγωγεία του ίδιου Δήμου 198 μαθητές (22%) δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 155(17%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα Νηπιαγωγείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).
  • Στο Δήμο Περάματος 106 μαθητές (ποσοστό 7%) των Δημοτικών Σχολείων δεν έχουν καμία συμμετοχή σε σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οι 38 είναι προσφυγόπουλα από τη Δομή του Σχιστού και Ρομά), 214 μαθητές (15%) συνδέονται μόνο με κινητό τηλέφωνο, 102 μαθητές Νηπιαγωγείου (31%) δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 88 (27%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα Δημοτικό και Νηπιαγωγείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).
  • Στο Δήμο Σαλαμίνας το 23% των μαθητών των Νηπιαγωγείων δε διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό, το 20% των μαθητών του Δημοτικού συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ το 10% δεν έχει καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο ούτε από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα δεν έχει παραλάβει εξοπλισμό από το ΥΠΑΙΘ.
  • Στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας 70 μαθητές (3%) των Δημοτικών Σχολείων δε συμμετέχουν καθόλου στην τηλεκπαίδευση, 392 μαθητές (15%) συνδέονται μόνο μέσω κινητού,   περίπου 200 προσφυγόπουλα από τη Δομή του Σχιστού εκ των οποίων κανένα δεν έχει πρόσβαση στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ενώ αντίστοιχα το 23% των μαθητών των Νηπιαγωγείων δε συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση και το 25% συνδέεται μόνο από κινητό. Τέλος, κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops)», υπογραμμίζει ο κ. Ραγκούσης.

Ακόμη, ο κ. Ραγκούσης επισημαίνει ότι αντίστοιχα προβλήματα έλλειψης ηλεκτρονικού εξοπλισμού ή και σύνδεσης υψηλής ταχύτητας στο διαδίκτυο αντιμετωπίζουν και οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι καλούνται να φέρουν εις πέρας την υποχρεωτική τηλεκπαίδευση με ίδια μέσα, ίδιο κόστος και χωρίς καμία επιμόρφωση.

Σχολιαστε το αρθρο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ