Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022

Στη λίστα Πέτσα το κανάλι που ακούστηκαν οι χυδαιότητες κατά της Μάγδας Φύσσα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο περιφερειακός τηλεοπτικός σταθμός, Europe 1, από τον οποίο ακούστηκαν οι χυδαιότητες και οι ψευδείς ισχυρισμοί κατά της Μάγδας Φύσσα, συγκαταλέγεται μεταξύ των ΜΜΕ που χρηματοδοτήθηκαν – αδιαφανώς υπενθυμίζουμε – από τη λίστα Πέτσα.

Ο συγκεκριμένος σταθμός έβαλε στα ταμεία του, όπως φαίνεται από τα ΜΜΕ που συμμετείχαν στην καμπάνια και έδωσε στη δημοσιότητα η κυβέρνηση, την περίοδο του λοκ ντάουν το ποσό των 7.000 ευρώ.

Υπενθυμίζουμε πως όταν ο Στέλιος Πέτσας κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις είχε πει αναφορικά με τα κριτήρια επιλογής των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης ότι «τα Μέσα αυτά λειτουργούν πληρώντας κριτήρια αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και τηρώντας τις αρχές της ηθικής και δεοντολογίας, συνεκτιμώμενης της αξιοπιστίας τους αναφορικά με τη μη αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων και τη μη πρόκληση σύγχυσης στο κοινό».

Σχολιαστε το αρθρο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ