«Ο κ. Καραμανλής παραδέχεται στα Νέα, μετά τον ντόρο με τα “Μανιτάρια αλά τρεν”, ότι τα σιδηροδρομικά δρομολόγια που επιδοτεί το δημόσιο για τις άγονες γραμμές δεν εκτελούνται. Επιχειρεί, μάλιστα, να χρεώσει την ταλαιπωρία των επιβατών στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζοντας ότι η Ν.Δ. παρέλαβε μια σύμβαση που δεν μπορεί να ελεγχθεί από το δημόσιο. » αναφέρει σε δήλωση του τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Πάππάς.
Και σημειώνει ότι «η σύμβαση αυτή περιγράφει επακριβώς τον αριθμό των δρομολογίων που οφείλει να εκτελεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αποκρύπτει, επίσης, ότι η σύμβαση που κατηγορεί, ανανεώθηκε από τον ίδιο και έχει ισχύ ως το τέλος του 2021. Ενώ υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να παραταθεί και για το 2022, καθώς δεν έχει κατατεθεί στη Βουλή προς ψήφιση η νέα σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ο ίδιος έχει εξαγγείλει δεκάδες φορές.»
«Αλήθεια, όμως, πώς ο κ. Καραμανλής καταβάλλει επιδοτήσεις 50 εκατ. ευρώ ετησίως στον ιδιωτικό φορέα παροχής συγκοινωνιακού έργου, όταν ο ίδιος παραδέχεται δημόσια ότι δεν μπορεί να ελέγξει αν τηρούνται τα συμφωνηθέντα;» ρωτά ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και καταλήγει, τονίζοντας οτι «Ο κ. Καραμανλής παραμένει σταθερά αδρανής. Και ψεύτης»