Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2022

Καλλιεργείται κλίμα ελλείψεων στη λιανική ενόψει των αγορών της χριστουγεννιάτικης περιόδου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Κλίμα για ελλείψεις καταναλωτικών αγαθών καλλιεργούν οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων στην Ευρώπη ενόψει της εορταστικής περιόδου, προειδοποιώντας ότι αυτό θα ακυρώσει στην πράξη τις όποιες δυνατότητες για την παροχή εκπτώσεων.

Επικαλούμενες το χάος στις εφοδιαστικές αλυσίδες σε όλο τον κόσμο, που αποδίδεται στην έλλειψη πρώτων υλών και στην ενεργειακή κρίση, στελέχη μεγάλων αλυσίδων λιανικής σε όλους τους κλάδους υποστηρίζουν ότι αν οι καταναλωτές θέλουν να παραλάβουν προϊόντα τις γιορτές πρέπει να κάνουν παραγγελίες από τώρα. Έτσι οι αλυσίδες λιανικής δεσμεύουν τους καταναλωτές, εξασφαλίζουν ρευστότητα με τις προπληρωμές κατά την παραγγελία και ακυρώνουν την τακτική των εκπτωτικών προσφορών.

Ο Μπγιορν Γκούλντεν, στέλεχος της Puma ισχυρίστηκε ότι τα ράφια στα καταστήματα λιανικής θα είναι φέτος πιο άδεια, ενώ ο Κεν Μάρφι, της αλυσίδας σούπερ-μάρκετ Tesco, προειδοποίησε για ελλείψεις βασικών αγαθών που αγοράζονται για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, λέγοντας ότι σπεύδει να αυξήσει τις παραγγελίες φρέσκων προϊόντων από την Ισπανία για να μην απογοητευθούν οι πελάτες. Το πρόβλημα εφοδιασμού της βρετανικής αγοράς εντείνεται και από τις ελλείψεις οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων, με τα οποία διακινούνται πολλά αγαθά.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες τα μεγαλύτερα προβλήματα εφοδιασμού αντιμετωπίζουν τα καταστήματα ένδυσης, αθλητικών ειδών και ηλεκτρονικών συσκευών.

Το κλίμα που καλλιεργείται έχει ως αποτέλεσμα αρκετοί καταναλωτές να σπεύδουν από τώρα να κάνουν παραγγελίες για τα δώρα των γιορτών. Χαρακτηριστικό είναι ότι υπάρχουν λίστες αναμονής δύο μηνών για παραγγελίες παιχνιδομηχανών και κινητών τηλεφώνων.

Σχολιαστε το αρθρο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ