Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2022

Αδιαφόρησαν για την Black Friday καταστηματάρχες και καταναλωτές

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Γύρισαν την πλάτη στην Black Friday καταστηματάρχες και καταναλωτές, όπως δείχνει έρευνα του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ).

Τα συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι οι εκπτώσεις στο πλαίσιο της Black Friday, που έγιναν για έβδομη χρονιά στην Ελλάδα δεν έχουν πείσει κανέναν. Αντιθέτως, οι παράγοντες της αγοράς δείχνουν αδιάφοροι και απογοητευμένοι.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Τα τέσσερα στα 10 καταστήματα δεν συμμετείχαν στις εκπτώσεις της Black Friday.
  • Ο τζίρος ήταν χαμηλότερος από μία τυπική εργάσιμη μέρα του Νοεμβρίου.
  • Οι οκτώ στους 10 καταστηματάρχες που έκαναν εκπτώσεις, ενδιαφέρθηκαν για την Black Friday μόνο για να προετοιμάσουν τους καταναλωτές για την εορταστική περίοδο.
  • Οι έξι στους δέκα καταστηματάρχες έκαναν εκπτώσεις όχι μόνο την Black Friday, αλλά για μία εβδομάδα.
  • Οι δύο στις τρεις επιχειρήσεις θεωρούν ότι οι πωλήσεις ήταν μικρότερες από εκείνες μιας τυπικής περιόδου του Νοεμβρίου και εκτιμούν ότι η Black Friday αφαιρεί τζίρο από την εορταστική περίοδο.
  • Το 44% των μικρότερων επιχειρήσεων αξιολογεί αρνητικά τις εκπτώσεις στο πλαίσιο της Black Friday.

Η Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας έχοντας στα χέρια της τα συμπεράσματα της έρευνας επαναλαμβάνει ότι οι συγκεκριμένες εκπτώσεις δεν εξυπηρετούν κανέναν και θα πρέπει να επανεξετασθούν ως τακτική του εμπορικού κόσμου.

Σχολιαστε το αρθρο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ