Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021

Ο καταναλωτικός πανικός στο lockdown γέμισε τα ταμεία των σούπερ μάρκετ- αυξήθηκε ο τζίρος τους κατά 900 εκ. ευρώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Γέμισαν τα ταμεία των αλυσίδων σούπερ μάρκετ από την σπουδή των καταναλωτών να κάνουν αγορές βασικών ειδών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όπως δείχνουν τα στοιχεία για τον τζίρο των μεγάλων καταστημάτων.

Συγκεκριμένα ο τζίρος πέρυσι, κατά τη διάρκεια της έξαρσης της πανδημίας, έφτασε στα 900 εκατομμύρια ευρώ, και 28 από τις 34 αλυσίδες αύξησαν την κερδοφορία τους, με το καθαρό περιθώριο κέρδους του κλάδου να φθάνει στο 1,91%, έναντι 0,98% το 2019.

Σύμφωνα με το «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2021» ο τζίρος των 34 αλυσίδων στην τετραετία 2017-2020 έφτασε στα 2,19 δισεκατομμύρια ευρώ, καταγράφοντας αύξηση εσόδων σε ποσοστό 28%. Η αύξηση αυτή αποδίδεται στην οργανική ανάπτυξη του κλάδου, αλλά και στην συμπεριφορά των καταναλωτών στη διάρκεια της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων για τους πολίτες.

souper market pinakas

Ειδικά για το 2020, που ήταν η χρονιά της πανδημίας και των lockdown, ο τζίρος των 34 αλυσίδων σούπερ-μάρκετ έφτασε στα 9,98 δισεκατομμύρια ευρώ, ενισχυμένος κατά 868 εκατομμύρια ευρώ (ποσοστό 9,54%) σε σχέση με το 2019. Η συνολική αύξηση της δαπάνης των νοικοκυριών, κυρίως σε είδη παντοπωλείου, για το 2020 οφείλεται στις λεγόμενες «αγορές πανικού» εξαιτίας της πανδημίας και το κλείσιμο της εστίασης για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Σχολιαστε το αρθρο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ